• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 30 dagen niet goed, geld terug
  • Voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis*
  • Bestel nu, betaal achteraf met AfterPay

Klachtenprocedure

Heeft u onverhoopt een klacht over een artikel die u in onze webshop hebt gekocht, dan kunt u hiervan een foto maken en deze sturen naar webshop@schuurman-schoenen.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel kosteloos naar ons op te sturen via een DHL servicepoint. Zodra wij de klacht over een artikel of onze dienstverlening binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Algemene vragen of klachten die niet voldoende door de klantenservice zijn opgelost kunt u stellen aan webshop@schuurman-schoenen.nl. Binnen 1 tot 5 dagen ontvangt u hiervan bericht. Extern kunt u ook klachten indienen bij de Thuiswinkelorganisatie. U vindt het klachtenformulier en contactgegevens op het consumenten gedeelte van de site www.thuiswinkel.org. Als klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leidt, is er een zogenaamd geschil ontstaan. U kunt dit geschil aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Aanmelden nieuwsbrief
Door de 'Verzenden'-knop op deze pagina te gebruiken, ga je akkoord met de in ons privacy statement vermelde voorwaarden.

Om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid dat wij hierin maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.