Klantenservice

Klantenservice - Hoe kunnen we je helpen?

Veel gestelde vragen

Schuurman Schoenen houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling en een bevestiging van de betaling, indien deze is afgerond. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen. 

Als je inlogt onder Mijn Account zie je onder het tabblad "Mijn bestellingen" de status van jouw bestelling. 

Je kunt hier volgen of jouw order in behandeling is genomen en of deze reeds naar je is uitgeleverd. Zodra jouw bestelling wordt uitgeleverd aan DHL, ontvang je van ons een e-mail en kun je via Track & Trace van DHL Parcel jouw bestelling volgen.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Graag willen wij je retourzending zo goed en zo snel mogelijk behandelen.

Hoe meer gegevens je invult, des te beter wij je kunnen helpen, meldt daarom je retour online aan via http://www.schuurman-schoenen.nl/retour

Meer informatie kun je vinden op onze pagina Ruilen en Retourneren.

Deze kun je afgeven bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. De bestelling zal vervolgens kosteloos (alleen in Nederland) retour worden gestuurd naar het retouradres van Schuurman Schoenen.

Woon je in de buurt van een Schuurman Schoenen filiaal? Dan kun je de bestelling in de winkel ruilen of retourneren.

Het is ook mogelijk jouw pakket te retourneren via het Postkantoor (Post NL) of een andere vervoerder. De kosten voor een retourzending bedragen dan €7,25. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening en worden niet achteraf door Schuurman Schoenen vergoed.

Retouradres:

Schuurman Schoenen

Parallelweg 44

7161 AG Neede

Wij adviseren je om met jouw klacht naar het dichtstbijzijnde filiaal van Schuurman Schoenen te gaan. Wij willen je vragen om je aankoop bon of bestelbevestiging mee te nemen. Hier zullen we vakkundig naar het probleem kijken en dit samen met je gaan oplossen. Heb je onverhoopt een klacht over een artikel die je in onze webshop hebt gekocht, dan kun je hiervan een foto maken en deze sturen naar webshop@schuurman-schoenen.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en je hierover persoonlijk berichten. Mochten wij er op basis van de foto's niet uitkomen dan zullen wij vragen om het artikel (kosteloos) naar ons op te sturen via een DHL servicepoint. Zodra wij de klacht over een artikel of onze dienstverlening binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je opnemen om de oplossing te bespreken.