RUILEN OF RETOURNEREN

Hoe kun je een bestelling retourneren?

Je hebt het recht om een aankoop binnen 30 dagen te retourneren en het aankoopbedrag terug te krijgen. Retourneren kan op drie manieren:

1. Ruilen/retourneren in onze winkels (gratis)

Je kunt je bestelling retourneren of ruilen in één van onze winkels.

2. Opsturen naar ons retouradres (gratis)

Woon je niet in de buurt van een van onze winkels? Dan kun je binnen Nederland je bestelling gratis retour sturen. Je vindt daarvoor in de verzenddoos een retourlabel. Plak dit label over het oorspronkelijke verzendlabel, voeg het volledig ingevulde retourformulier bij en lever het pakket in bij een DHL ServicePoint. Daar kun je ook kiezen hoe je de Track & Trace-code wilt ontvangen waarmee je je pakket kunt volgen: via sms of e-mail. Deze Track & Trace-code geldt ook als bevestiging van je retourzending. Klik hier voor een DHL ServicePoint bij jou in de buurt.

3. Opsturen via het Postkantoor (PostNL) of een andere vervoerder (kosten: € 6,95)

Verstuur je je retourzending via een andere vervoerder dan DHL, dan bedragen jouw kosten € 6,95. Deze kosten worden niet achteraf door Schuurman Schoenen vergoed. Voeg ook in dit geval het volledig ingevulde retourformulier bij je retourzending bewaar de Track & Trace-code als bevestiging van je retourzending.

Betaald met AfterPay?

Let op: heb je je bestelling betaald met AfterPay, dan kun je deze niet retourneren of ruilen in onze winkels. Stuur je bestelling retour door je pakket in te leveren bij een DHL ServicePoint.

Klik hier voor meer informatie over ruilen & retourneren.