Bestellen & Bezorgen

Bestellen in 4 simpele stappen

Stap 1: bestellen

Een bestelling in onze webshop doe je door bij een artikel op de knop 'in winkeltas' te klikken.

Stap 2: bestelling bevestigen

De winkeltas biedt je een overzicht van de artikelen die je hebt uitgekozen. Controleer hier je bestelling. Heb je een kortingscode? Dan kun je die ook bij deze stap invoeren.

Stap 3: adrescontrole

Controleer het factuuradres en het afleveradres. Mogelijke wijzigingen kun je hier ook doorvoeren. Je kunt ook aangeven dat je je bestelling wilt afhalen bij een van onze winkels of een DHL ServicePoint naar keuze. Je kunt je bestelling niet laten bezorgen op een postbusadres.

Stap 4: betaalwijze kiezen

Geef aan op welke manier je wilt betalen. Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

Betaalmethoden

Voer de gevraagde gegevens in om je bestelling definitief af te ronden. Na deze stap wordt je bestelling verwerkt. Denk je onderweg toch ergens een fout te hebben gemaakt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. 


Wij bezorgen zo snel mogelijk

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. In principe geldt: op werkdagen voor 20:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Of dat lukt, hangt ervan af of we jouw bestelde artikel(en) op voorraad hebben in ons centrale magazijn. Zo niet, houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Op de artikeldetailpagina in de webshop kun je de specifieke levertijd per product zien. Selecteer jouw maat en de specifieke levertijd verschijnt onder de maat.

Niet thuis?

Heb je gekozen voor thuisbezorging maar was je niet thuis? Dan probeert de DHL-bezorger je bestelling af te leveren bij de buren. Heb je aangegeven het pakket niet bij de buren mag worden bezorgd? De bezorger komt twee keer bij je langs om je bestelling te leveren. Ben je beide keren niet thuis, dan kun je de volgende dag je pakketje ophalen in het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint.

Statusberichten

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met de bevestiging en de details van je bestelling. Zodra je pakket klaar is voor verzending en opgehaald is door DHL, sturen wij je via e-mail een statusbericht 'Je bestelling is verzonden'. De Track & Trace-code die bij je bestelling hoort, krijg je de volgende ochtend in je mailbox. Zo kun je eenvoudig je pakket traceren.

Waar blijft mijn bestelling?

Is de levertijd verstreken en heb je nog geen pakket of statusbericht van ons ontvangen? Dan kun je contact met ons opnemen via e-mail: webshop@schuurman-schoenen.nl. Vermeld in je bericht je bestelnummer en klantnummer, dan komen wij snel met een reactie.