Verzendmethode

Hoe werkt het met de verzending van je bestelling?

Voor de verzending van je bestelling werken wij samen met DHL. Op het moment dat je bestelling wordt overgedragen aan DHL, ontvang je van ons een e-mail met Track & Trace-informatie. Met deze informatie kun je vervolgens je bestelling volgen.

De bezorger van DHL levert je bestelling af op het door jou opgegeven afleveradres. Je kunt zelf aangeven of dit bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij je buren is. Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een postbusadres.

Bij geen gehoor krijg je een kaart in de bus met uitleg over hoe je online het volgende bezorgmoment kunt kiezen. Doe je dit niet, dan doet de DHL-bezorger op de volgende werkdag een tweede poging. Is een bestelling na na 4 bezorgpogingen nog niet uitgereikt, dan wordt de bestelling automatisch naar ons geretourneerd.

Afhalen bij een DHL ServicePoint

Bij het bestellen kun je er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij een van de 2000 DHL ServicePoints in Nederland. Tijdens het afrekenproces in de winkelwagen kun je eenvoudig aangeven bij welk DHL ServicePoint je de bestelling wilt afhalen. In België kun je hiervoor terecht bij BPost.

Klik hier voor een DHL ServicePoint bij jou in de buurt.

Afhalen bij een van onze winkels

In de eerste stap van het bestelproces kun je er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij een van onze winkels. Een compleet overzicht van al onze winkels vind je hier.

Verzendkosten

Bij bestellingen boven de € 30,- in Nederland berekenen we geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de € 30,- betaal je € 3,95 verzendkosten bij verzending binnen Nederland. De verzendkosten voor pakketverzending naar België en Duitsland is standaard € 3,95, ongeacht het bedrag van de bestelling. Wil je de verzendkosten naar andere landen weten? Klik hier.

Ruilen of retourneren?

Dat kan natuurlijk! Klik hier voor meer informatie.