Laatste week van de waardecheque!  en zie jouw persoonlijke korting

ONZE WAARDECHEQUE ONTVANGEN?

LEES HIER HOE JE HEM KAN INLEVEREN

topbanner waardecheque 2021

HALLO VOORJAAR!

We hebben allemaal weer zin in 20 graden (of meer 😉). Zonder jas naar buiten, de tuindeuren weer open kunnen zetten, lekker in het zonnetje je kopje koffie drinken. Kortom: genieten geblazen. En dan mogen frisse nieuwe schoenen niet ontbreken, want een nieuw seizoen betekent nieuwe schoenen. Zomerse laarsjes, hippe sneakers, trendy loafers, slippers of sandalen: de keuze is reuze. Neem snel een kijkje en shop je favoriet!

KIJK EENS IN JE BRIEVENBUS

Ben jij een trouwe klantenkaarthouder van ons? Dan shop je nu extra voordelig, want jij hebt leuke post ontvangen: onze waardecheque! Jouw gespaarde punten zijn omgezet naar een fijne korting. En daarbij heb je ook nog eens een speciaal cadeau van ons ontvangen: eenmalig 20 extra punten ter waarde van €10,-! Zo wordt het shoppen van onze toffe voorjaarscollectie wel heel erg leuk. Waar wacht je nog op? Begin het voorjaar met een lach en lever je waardecheque in.

HOE KAN JIJ JOUW WAARDECHEQUE VERZILVEREN?

Hieronder vind je verschillende mogelijkheden om de waardecheque in te kunnen leveren.

1. Maak een afspraak bij één van onze winkels

Klik hier om online een afspraak te maken bij jouw favoriete winkel of neem contact op met de betreffende winkel.

2. Bel, mail of app je favoriete winkel en geef je bestelling door

Neem contact op met één van onze winkels, geef het artikelnummer door en wij bezorgen jouw schoenen nog dezelfde dag aan huis, mits de schoenen op voorraad zijn. Kom je jouw bestelling liever ophalen? Ook dat kan. Wij laten jouw weten wanneer dat mogelijk is.

Kijk hier voor de gegevens van de winkel of bekijk de Facebook pagina.

3. Lever je waardecheque online in

Natuurlijk is het ook mogelijk om je waardecheque in onze webshop in te leveren. Wij hebben het zo makkelijk mogelijk proberen te maken, zodat iedereen hier gebruik van kan maken. Met één klik op de knop gaat de korting van je totaalbedrag af.

Hoe werkt het precies?

  • Speur door onze webshop en kies je favoriet;
  • Selecteer je maat en voeg het artikel toe aan het winkelmandje;
  • Klik vervolgens op “Naar bestellen” of ga rechtsbovenin naar “Winkelwagen” en klik op “Bestellen”;
  • Log onder het kopje “Bestaande klanten” in met je E-mailadres;
  • Klik in het betaalproces op de button om je waardecheque te verzilveren (de wel bekende één-klik-op-de-knop actie);
  • Rond vervolgens de bestelling af.

Jouw bestelling is geplaatst en wij gaan voor je aan de slag. Een kind kan de was doen. 😊

Kom je er niet helemaal uit? Onze klantenservice staat voor je klaar om je verder te helpen.

Mocht je op maandag t/m zaterdag vóór 16.00 uur een bestelling plaatsen, je woont binnen het postcodegebied van één van onze winkels én het artikel is op voorraad in de betreffende winkel: dan bezorgen wij jouw bestelling nog dezelfde dag aan huis (met uitzondering van zon- en feestdagen). Anders worden je schoenen aan huis bezorgd door DHL of kan je er voor kiezen om ze op te halen in één van onze winkels.

Zo ervaar jij toch onze service op een snelle en duurzame manier.

Er zijn dus genoeg mogelijkheden om jouw waardecheque in te leveren! Waar wacht je nog op?

banner shopmogelijkheden

SAMEN GAAN WE VOOR EEN BETERE WERELD

Naast dat wij service heel belangrijk vinden, willen wij ook bijdragen aan een betere wereld. Op verschillende vlakken denken wij al aan het milieu en de samenleving. Wat we al doen lees je hier. Maar wij zijn ook nog altijd in ontwikkeling.

Eén van onze initiatieven is jouw de keus geven om de waardecheque (en andere poststukken) in het vervolg per post of E-mail te ontvangen. Ondanks dat de waardecheque op een CO2 neutrale manier wordt verstuurd, wordt er ontzettend veel papier gebruikt wat niet in lijn staat met duurzaamheid. Schuurman Schoenen is een echt familiebedrijf en daarom vinden wij het samen-gevoel erg belangrijk. Vandaar dat we jou hier bij willen betrekken. Welke keuze je ook maakt, elke keuze is goed.

Op de volgende plekken kan jij doorgeven op welke manier je de poststukken wil ontvangen:

  • In de stap “Kies je betaalmethode” als je online een bestelling plaatst
  • Onder het kopje “Profiel” als je inlogtBanner Duurzaamheid