Hulp nodig bij jouw Waardecheque?

topbanner waardecheque

Als trouwe klantenkaarthouder heb jij jouw waardecheque ontvangen. Hiermee shop jij de nieuwe voorjaarscollectie wel heel voordelig. Tot en met 18 april 2021 kan je de cheque besteden op onze gehele collectie schoenen en tassen.

Helaas zijn onze winkels nog niet volledig geopend. Klik hier om een afspraak te maken bij jouw favoriete winkel. Wil je liever de cheque online via onze webshop besteden? Lees dan hieronder hoe je jouw waardecheque op een eenvoudige manier online kan inleveren.

Jouw waardecheque verzilveren op de webshop. Hoe doe je dat?

  1. Voeg je favoriete item toe aan je winkelwagen.
  2. Nadat je deze succesvol hebt toegevoegd aan je winkelwagen klik je op ‘bestellen’.
  3. Aangezien je een waardecheque hebt ontvangen ben je een ‘bestaande klant’ en kun je aan de hand van je e-mailadres en wachtwoord inloggen. Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt een e-mail waarbij je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
  4. Wanneer je ingelogd bent, kun je nu je je gegevens zoals je (verzend)adres controleren en aanpassen indien dat nodig is.
  5. Kies nu je verzendmethode. We kunnen je pakket thuisbezorgen, maar je kan deze ook afhalen in jouw favoriete winkel of bij één van de 2500 DHL Servicepunten.
  6. Vervolgens kun je je betaalmethode selecteren en daaronder vind je ook de mogelijkheid tot het verzilveren van je waardecheque. Nadat je op de knop ‘klik hier om je waardecheque te verzilveren’ hebt geklikt, wordt automatisch het gespaarde bedrag in mindering gebracht.
  7. Je kunt nu in één overzicht nog even je gegevens controleren en vervolgens je order afronden.

Je kunt je waardecheque niet terugvinden op de webshop? Wat moet je nu doen?

  1. Voeg je favoriete item toe aan je winkelwagen.
  2. Nadat je deze succesvol hebt toegevoegd aan je winkelwagen klik je op ‘bestellen’.
  3. Aangezien je een waardecheque hebt ontvangen ben je een ‘bestaande klant’ en kun je aan de hand van je e-mailadres en wachtwoord inloggen. Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt een e-mail waarbij je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
  4. Wanneer je ingelogd bent, kun je nu je gegevens zoals je (verzend)adres controleren en aanpassen indien dat nodig is.
  5. Kies nu je verzendmethode. We kunnen je pakket thuisbezorgen, maar je kan deze ook afhalen in jouw favoriete winkel of bij één van de 2500 DHL Servicepunten.
  6. Nadat je je betaalmethode hebt geselecteerd kan het zijn, ondanks dat je je waardecheque hebt ontvangen, dat je deze niet weergegeven ziet worden. Dit kan ontstaan doordat er geen e-mailadres gekoppeld zit aan je klantenkaart. Tijdens de openingstijden hebben we een medewerker van de klantenservice voor je beschikbaar die je via de chat kunt bereiken. Klik op de knop ‘kun je je waardecheque niet vinden? Klik hier!’ en wij gaan je helpen bij het beschikbaar maken van je waardecheque.
  7. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen via 0545-280081 of een mail te sturen naar webshop@schuurman-schoenen.nl. Ook dan kunnen wij je helpen bij het beschikbaar maken van je waardecheque.