Bestellen & Bezorgen

Een bestelling plaatsen kan door bij een te bestellen artikel op de knop “in winkeltas” te klikken.

In de winkeltas heb je een overzicht van je product(en). Controleer hier je bestelling. Een mogelijke kortingscode kun je ook bij deze stap invoeren.

Daarna volgt het controleren van het factuuradres en het afleveradres. Mogelijke wijzigingen kun je hier ook doorvoeren. Verder is het ook mogelijk om je bestelling afhalen bij één van onze winkels of een DHL servicepoint naar keuze. 

Bij de volgende stap het aangeven van de betaalwijze. Na het bevestigen hiervan voer je de gegevens in om je bestelling af te ronden. Vervolgens is de bestelling definitief afgerond en wordt deze verwerkt.

Betaalmethoden Nederland

Betaalmethoden Nederland

Let op: bij Schuurman Schoenen kun je gebruik maken van Afterpay bij besteding vanaf € 10,-. 

Hier zijn €0,95 betaalkosten aan verbonden.

Betaalmethoden BelgiëBetaalmethoden België

Denk je toch ergens een fout te hebben gemaakt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.  

Bezorgen

Schuurman Schoenen doet uiteraard haar best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Wij streven naar: 'op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende dag in huis'. Dit hangt af van de beschikbare voorraad van jouw bestelling. Artikelen die op voorraad liggen in ons centrale magazijn kunnen de volgende dag geleverd worden. Artikelen die niet beschikbaar zijn in ons centrale magazijn hebben een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Op de artikeldetailpagina kun je de specifieke levertijd zien per product. Selecteer jouw maat en de specifieke levertijd verschijnt onder de maat.

Wanneer één van jouw bestelde artikelen niet op voorraad is in ons centrale magazijn dan geldt de levertijd 2 tot 5 werkdagen.

Bezorgen | Schuurman Schoenen

*Tijdens feestdagen kan het eerste bezorgmoment afwijken.

STATUS E-MAILS

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met daarin de bevestiging en de details van de geplaatste bestelling.

Wanneer je pakket klaar is voor verzending en opgehaald is door DHL krijg je van ons de volgende status e-mail. Dit is de status e-mail ''je bestelling is verzonden''. De aan je zending gekoppelde Track & Trace code krijg je van ons de volgende ochtend in je mailbox. Zo kun je eenvoudig je pakket traceren.

Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een postbus adres.

NIEUWSGIERIG NAAR DE STATUS VAN JE BESTELLING?

Is de aangegeven levertijd verstreken en heb je nog geen pakket of status e-mail van ons mogen ontvangen en ben je nieuwsgierig naar de status van je bestelling?

Neem dan contact op via e-mail: webshop@schuurman-schoenen.nl, vermeld in de e-mail a.u.b. je bestelnummer en klantnummer. Je vraag wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.