Waardecheque ontvangen? en zie jouw persoonlijke korting!

DE SCHUURMAN SCHOENEN KLANTENKAART

Spaar extra kortingen bij elkaar!

De klantenkaart van Schuurman Schoenen is er speciaal voor jou. Je kunt hem gratis aanvragen in onze winkels. Als kaarthouder spaar je voor extra kortingen en word je op de hoogte gehouden van aanbiedingen en speciale acties. Alle aankopen die je doet – zowel in onze webshop als in een van onze filialen – worden automatisch bijgeschreven op je kaart en vertaald naar spaarpunten.

Koop je in een fysieke winkel, dan hoef je alleen je kaart te laten zien of je klantnummer of NAW-gegevens te noemen. Koop je in de webshop, log dan eerst in met je e-mailadres en wachtwoord om in aanmerking te komen voor je spaarpunten.

De spaarpunten die je bij elkaar spaart, vertegenwoordigen een spaarbedrag. Heb je genoeg punten, dan wordt dit bedrag uitgekeerd in de vorm van een waardecheque die je kunt besteden in een van onze winkels of in de webshop. Prettige bijkomstigheid: het bedrag dat je dan besteedt telt weer mee voor je nieuwe spaarsaldo!

Hoe kom je aan een klantenkaart?

In al onze winkels staat de 'webzuil+'. Daarmee meld je jezelf eenvoudig aan als klant. Na aanmelding krijg je direct je klantenkaart. Kom je niet regelmatig in een van onze filialen maar wil je wel profiteren van de voordelen van onze klantenkaart? Dan kun je je ook als klant registreren door een account aan te maken via onze webshop. Daarmee word je een 'virtuele kaarthouder', met dezelfde privileges als de andere kaarthouders.

Klantenkaart gevonden?

Heb je een klantenkaart gevonden? Stuur hem naar Schuurman Schoenen B.V., Postbus 154, 7160 AD Neede of neem contact met ons op via telefoonnummer 0545-280080.