Maatregelen i.v.m. COVID-19 virus

Seo Schuurman Maatregelen

De overheid heeft diverse maatregelen ingevoerd om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook wij hebben diverse maatregelen getroffen en middels deze weg willen we je hier graag van op de hoogte houden.

  • Onze fysieke winkels zijn op dit moment gesloten, elke winkel is wel telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 13.00 tot 16.00 uur. Klik hier voor meer info over jouw winkel.
  • Je kunt gewoon online blijven bestellen, de webshop blijft 24/7 geopend.
  • Je bestelling afhalen in de winkel is niet meer mogelijk. Indien je nog een ‘openstaande bestelling’ hebt, nemen we contact met je op!
  • Vanwege de enorme drukte bij webwinkels en vervoerders kan het zijn dat je bestelling langer onderweg is dan je van ons gewend bent.

Uiteraard kan je ook eenvoudig via de webshop je favoriete schoenen shoppen. Heb je hierbij hulp nodig of nog andere vragen? Onze klantenservice is telefonisch, via e-mail of chat bereikbaar. Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM. Houd onze kanalen in de gaten voor eventuele updates. Wij vragen begrip voor de maatregelen die wij hebben genomen om zo samen de verspreiding van het virus tegen te gaan. Zorg goed voor jezelf en denk aan de mensen om je heen.

Team Schuurman Schoenen

Veel gestelde vragen op een rijtje:

Je bestelling ophalen in de winkel is door de huidige voorzorgsmaatregelen niet meer mogelijk. Indien je nog een ‘openstaande bestelling’ hebt, nemen we contact met je op en zoeken samen naar de beste oplossing.  

Je kunt via DHL bekijken of jouw dichtstbijzijnde DHL ServicePoint nog geopend is, klik hier voor het overzicht.

Mocht het DHL ServicePoint gesloten zijn, dan worden de bestelling terug gestuurd naar Schuurman Schoenen. Wij nemen contact met je op voor een nieuwe verzending!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, neem contact op met onze klantenservice en we gaan samen zoeken naar de beste oplossing!

Stuur dan een e-mailbericht naar webshop@schuurman-schoenen.nl met in de bijlage een aantal foto’s waarop het probleem goed zichtbaar is. Voeg ook een aankoopbewijs en een korte omschrijving van de klacht toe. Wij streven ernaar je mail dezelfde dag nog te beantwoorden. Als dat door omstandigheden niet lukt, zullen we de eerstvolgende werkdag reageren.

Geen probleem, neem contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder!

Neem contact op met onze klantenservice en we gaan samen zoeken naar de beste oplossing!

Helaas is het met de huidige voorzorgsmaatregelen niet mogelijk om personal shopping service aan te bieden. Zodra dit weer kan zullen we deze service weer aanbieden.  

Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!