• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 14 dagen niet goed, geld terug
  • Snelle levering 2 tot 5 werkdagen
  • Bestel nu, betaal achteraf met AfterPay

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Je kunt gebruik maken van verschillende mogelijkheden om een artikel te zoeken.
    Ten eerste kun je zoeken op bijvoorbeeld merk, naam of artikelnummer in het zoekvenster links bovenin het scherm. Ook kun je gebruik maken van onze filters die je kunt vinden als je op dames-, heren-, jongens- of meisjesschoenen in het menu klikt. Je kunt dan vervolgens filteren op onder meer merk, maat en kleur.
  • Hoe kan ik mijn schoenmaat bepalen?
    Om je schoenmaat te bepalen, kun je gebruik maken van onze maattabel.
  • Hoe neem ik contact op met de webshop van Schuurman Schoenen?

    Heb je een vraag en/of klacht?

    Dan kun je ons bereiken via onderstaande contactgegevens:

    Telefoonnummer: 0545 - 280081

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag tussen 9:00 uur en 17:00 uur.

    E-mail: webshop@schuurman-schoenen.nl 

    Wij streven er naar je e-mail dezelfde dag nog te beantwoorden, mocht dit door omstandigheden niet lukken dan zullen wij je vraag en/of opmerking op de eerste volgende werkdag behandelen en beantwoorden.

    Heb je een vraag over jouw bestelling? Houd je ordernummer bij de hand; hiermee kunnen wij je sneller van dienst zijn.

    Correspondentieadres:
    Schuurman Schoenen
    Postbus 154
    7461AD Neede
    Nederland


  • Kan ik een artikel nog bestellen als deze op uitverkocht staat?
    Nee, als je de melding "uitverkocht" krijgt is deze niet meer leverbaar.
  • Zit er verschil tussen de prijzen in de filialen en de webshop?
    Nee, de prijzen van de artikelen in onze filialen en op onze webshop zijn gelijk en zijn incl. btw.

Account

  • Hoe kan ik inloggen?
    Je kunt inloggen met de combinatie ''klantnummer en postcode'' of ''e-mailadres en wachtwoord''.
    Om te kunnen inloggen met je e-mailadres, moet je al wel eerder een wachtwoord hebben ingesteld.
  • Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

    Je klantnummer staat vermeld op je klantenpas. Ook staat deze vermeld op de persoonlijke post die je ontvangt van Schuurman Schoenen, zoals de waardecheque of de uitnodiging voor de 20% dagen.

    Heb je al eerder online iets besteld bij Schuurman Schoenen dan staat je klantnummer op de factuur.
    Wanneer je in het verleden een aankoop hebt gedaan in een van onze winkels dat vind je het klantnummer ook op de bon van deze aankoop.

  • Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt een account aanmaken door onder Inloggen te kiezen voor Account aanmaken. Je komt tijdens het bestellen van een artikel ook automatisch op deze pagina.

    Heb je al een klantnummer bij Schuurman Schoenen? Dan hoef je geen account aan te maken: je kunt dan inloggen met de combinatie van uw klantnummer en postcode.
  • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
    Als je inlogt bij Mijn account kun je bij "Mijn gegevens" je e-mailadres wijzigen. Klik aan de rechterkant op het oranje icoontje met "Wijzigen", voer je nieuwe e-mailadres in en klik op "Opslaan".
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    Als je inlogt onder Mijn Account, kun je onder "Mijn gegevens" je gegevens wijzigen of gegevens toevoegen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je op onze inlogpagina aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten, vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan binnen enkele ogenblikken een e-mail van ons met je wachtwoord.
  • Moet ik een klantenkaart aanvragen om te kunnen bestellen?
    Als je al een klantenkaart hebt, kun je inloggen met de combinatie klantnummer en postcode.

    Bestel je voor het eerst bij Schuurman Schoenen, dan word je tijdens het bestellen gevraagd een account aan te maken. Nadat je de gegevens hebt ingevuld, ontvang je automatisch een klantnummer en sta je geregistreerd bij Schuurman Schoenen. Ook aankopen in onze winkels en nieuwe bestellingen op onze webshop kunnen op dit account worden geplaatst.
  • Waarom kan ik niet inloggen?
    Kun je niet inloggen op onze website? Waarschijnlijk lukt het wel met onderstaande tips:
    • Je kunt inloggen met de combinatie ''klantnummer en postcode'' of ''e-mailadres en wachtwoord''.
    • Let op als je klantnummer begint met cijfer 0, laat deze dan weg bij inloggen (dus als je klantnummer bijvoorbeeld 01234 is, dan log je in met 1234).
    • Typ je postcode in zonder spatie tussen de cijfers en letters (is je postcode bijv. 1234 AB, dan typ je 1234AB).
  • Waarom moet ik een account aanmaken voor mijn bestelling?
    Het aanmaken van een account heeft verschillende voordelen.
    Door je gegevens te bewaren, kun je de volgende keer nog eenvoudiger bestellen; je hoeft dan niet je gegevens opnieuw in te voeren. Daarnaast kunnen wij eenvoudig je aankoop traceren bij een ruiling of retourzending.

    Tenslotte ontvang je met je account regelmatig uniek voordeel die je in onze filialen of onze webshop kunt gebruiken: je kunt namelijk meesparen voor een waardecheque en ontvangt een uitnodiging voor de klantendagen met 20% korting.
  • Wanneer moet ik een account aanmaken?
    Ben je nieuw bij Schuurman Schoenen? Dan moet je voor je bestelling een account aan maken. Ben je al bekend bij Schuurman Schoenen? Dan hoef je geen account aan te maken en kun je inloggen met de combinatie van je ''klantnummer en postcode'' of ''e-mail adres en wachtwoord''.
  • Wat gebeurt er met mijn spaarpunten bij een aankoop op de webshop?
    De spaarpunten van je bestelling op de webshop van Schuurman Schoenen worden geregistreerd op jouw account/klantnummer waarmee je bestelling is geplaatst.
  • Wil je een account verwijderen?
    Stuur dan een e-mail met jouw gegevens naar webshop@schuurman-schoenen.nl.

Bestellen

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
    Schuurman Schoenen houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling en een bevestiging van de betaling, indien deze is afgerond. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen.


    Als je inlogt onder Mijn Account zie je onder het tabblad "Mijn bestellingen" de status van jouw bestelling.

    Je kunt hier volgen of jouw order in behandeling is genomen en of deze reeds naar je is uitgeleverd. Zodra jouw bestelling wordt uitgeleverd aan DHL, ontvang je van ons een e-mail en kun je via Track & Trace van DHL Parcel jouw bestelling volgen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Wil je een bestelling annuleren? Neem dan direct contact op met de webshop op telefoonnummer 0545-280 081 (op werkdagen van 09.00 uur tot 19.00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 12:30 uur) of stuur een e-mail naar webshop@schuurman-schoenen.nl. Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan je bestelling worden geannuleerd.

    Is je bestelling reeds verzonden, dan kun je deze kosteloos retour sturen met het bijgevoegde retourformulier. Op de door je ontvangen verzenddoos zit een adressticker met daarop het retouradres. Je kunt deze doos met de huidige sticker gebruiken voor jouw retourzending.
  • Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
    Je kunt jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Daarnaast staat deze onder "Mijn bestellingen" als je inlogt onder Mijn Account. Ook staat deze vermeld bij jouw betalingskenmerk.

Betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Schuurman Schoenen biedt drie betaalmethodes aan via de webshop. Dit zijn iDeal (betalen d.m.v. internetbankieren), met Creditcard (Visa of Mastercard), Paypal of AfterPay (betalen d.m.v. een acceptgiro achteraf). Klik hier en lees meer informatie over onze Nederlandse betaalmethoden.

    Naast de reguliere Nederlandse betaalmethoden biedt Schuurman Schoenen ook de Belgische klanten de mogelijkheid te betalen via: ING Homepay, Belfius Direct Net, KCB/CBC Online en Mister CashKlik hier en lees meer over de Belgische betaalmethoden.

  • Hoe wordt mijn klantenvoordeel verrekend?
    Heb je een waardechequevoor informatie.  of de uitnodiging voor de 20% dagen ontvangen? Dan kun je deze verzilveren door in te loggen op jouw account. De korting wordt dan automatisch verrekend. Nog geen account bij Schuurman Schoenen online maar wel een winkelklant? Dan kun je inloggen met de combinatie klantnummer en postcode.
  • Ik heb mijn betaling niet afgerond. Hoe bestel ik nu?
    Je kunt jouw bestelling af ronden door naar Mijn Account te gaan. Door hier naar "Mijn bestellingen" te gaan, zie je jouw ordernummer staan. Als je hier vervolgens op klikt, kun je de betaling hervatten. Krijg je hierbij een foutmelding? Dan kun je het beste het artikel opnieuw bestellen. Bestellingen die niet (volledig) betaald zijn, worden niet in behandeling genomen.
  • Is het veilig om via Schuurman Schoenen te betalen?
    Ja, Schuurman Schoenen maakt (zoals de meeste webshops) gebruik van de SSL technologie (Secure Socket Layer). Hiermee worden je persoonlijke gegevens beschermd als deze verzonden worden via het internet en wordt voorkomen dat deze informatie door anderen gelezen kan worden.
  • Kan ik cadeaubonnen inruilen bij mijn bestelling?
    Het is momenteel (nog) niet mogelijk om een cadeaubon van Schuurman Schoenen, Fashioncheque of VVV-cadeaubon in te leveren op de webshop van Schuurman Schoenen. In al onze winkels is het wel mogelijk om deze cadeaubonnen in te leveren. 
  • Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
    Heb je een kortingscode ontvangen van Schuurman Schoenen? Dan kun je deze invullen in stap 1 van het bestelproces, de "Winkelwagen".
  • Waardecheque ontvangen?
    Heeft u een waardecheque ontvangen? Klik dan hier voor meer informatie. 

Bezorgen

  • Hoe kan ik bestellen?

    Als je het artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen, klik je op de knop “In Winkeltas”. Vervolgens krijg je rechts bovenin jouw scherm te zien dat je een artikel in jouw winkeltas hebt staan. Mocht je meerdere artikelen willen bestellen, dan kun je deze op dezelfde manier in de winkeltas plaatsen. Als je de bestelling wilt plaatsen, klik je vervolgens op “Afrekenen”, dat rechts bovenin jouw scherm in de winkeltas staat. Door vanaf hier de bestelprocedure te volgen kunt je de bestelling plaatsen.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling goed bij Schuurman Schoenen is aangekomen?
    Nadat jouw bestelling is voltooid, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. Ook ontvang je nog een betalingsbevestiging nadat je de betaling hebt afgerond. Daarnaast kun je inloggen onder Mijn Account , waar je onder “Mijn bestellingen” een overzicht van de door jouw geplaatste bestellingen vindt.
  • Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?
    Het is niet mogelijk om jouw bestelling onder rembours bij je te laten bezorgen. Je kunt wel gebruik maken van AfterPay.
    Middels AfterPay kun je achteraf betalen via een acceptgiro na ontvangst van jouw online aankoop.
  • Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland laten versturen?

    Schuurman Schoenen bezorgt jouw bestelling ook in het buitenland. Hiervoor worden verzendkosten in rekening gebracht (verschillend per land), die automatisch worden verrekend voordat je de bestelling bevestigd.


    De verzendkosten voor pakketverzending naar België en Duitsland is standaard € 3,95.


    Let op: de levertijd van jouw bestelling zal vermoedelijk langer duren dan 2 tot 5 werkdagen.

  • Kan ik mijn schoenen ergens anders laten bezorgen?
    Ja, dat is mogelijk. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres aangeven, bijvoorbeeld op jouw werk of bij de buren.

    DHL Parcelshops
    Naast het kiezen van een ander factuur adres is het ook mogelijk om je bestelling af te halen bij één van de 1000 DHL Parcelshops in Nederland. Tijdens het afrekenproces kun je eenvoudig aangeven bij welk servicepoint je de bestelling af wenst te halen.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Schuurman Schoenen doet haar best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Wij streven naar een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Kunnen wij dit om wat voor een reden niet verwerken, dan berichten wij je hiervan.
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven de € 30,-. Bij bestellingen met een orderwaarde onder de € 30,- rekenen wij € 3,95 verzendkosten bij verzending binnen Nederland.

    De verzendkosten voor pakketverzending naar België en Duitsland is standaard € 3,95.

Contact

Ruilen / Retourneren

  • Hoe dien ik een klacht in?
    Wij adviseren je om met jouw klacht naar het dichtstbijzijnde filiaal van Schuurman Schoenen te gaan. Neem hierbij a.u.b. je factuur mee. Hier zullen we vakkundig naar het probleem kijken en dit samen met je gaan oplossen. Woon je niet in de buurt van één van onze filialen? Stuur dan een e-mail naar webshop@schuurman-schoenen.nl met een duidelijke omschrijving van jouw klacht en voeg (indien mogelijk) een foto van het beschadigde artikel toe. Je ontvangt vervolgens zo snel mogelijk reactie hierop.
  • Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retour sturen?

    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Graag willen wij je retourzending zo goed en zo snel mogelijk behandelen. Hoe meer gegevens je invult, des te beter wij je kunnen helpen.

    Voor jouw gemak biedt Schuurman Schoenen twee verschillende manieren om jouw bestelling te ruilen of retourneren. Deze manieren zijn te lezen op onze pagina Ruilen en Retourneren.

  • Waar kan ik mijn ruil- of retourzending afleveren?

    Deze kun je afgeven bij een DHL Parcelshops bij jou in de buurt. De bestelling zal vervolgens kosteloos retour worden gestuurd naar het retouradres van Schuurman Schoenen.

    Retouradres:
    Schuurman Schoenen
    Parallelweg 44
    7161 AG Neede

  • Wanneer ontvang ik het geld van mijn bestelling retour?
    Gevolgen van de herroeping

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

    U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

  • Wat zijn de kosten van het ruilen of retour sturen van mijn bestelling?

    Heb je jouw bestelling ontvangen, maar voldoen de schoenen niet aan jouw verwachtingen?
    Dan kun je ze gratis* ruilen / retourneren door het pakket, inclusief adressticker, in te leveren bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt.
    Je kunt het artikel ook ruilen of retourneren door één van onze winkels te bezoeken.

    Klik hier voor een DHL Parcelshop bij jouw in de buurt.
    Vermeld het volgende retouradres: Schuurman Schoenen, Parallelweg 44, 7161 AG te Neede.

    *Let op: voor retourzendingen vanuit het buitenland worden door de betreffende postservice wel kosten in rekening gebracht (afhankelijk per land).

    Het is ook mogelijk jouw pakket te retourneren via het Postkantoor (Post NL). De kosten voor een retourzending bedragen dan € 6,95. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening en worden niet achteraf door Schuurman Schoenen vergoed.

Schoenen onderhoud

  • Gevet leer (ge-oiled nubuck)

    Herkenning
    Het oppervlak oogt ruw en olie-achtig en bestaat uit zacht materiaal.

    Karakter
    Het is gemaakt van de buitenzijde van dierenhuid, geschuurd en geïmpregneerd met oliën.

    Reden om te onderhouden
    Ge-oliede nubuck schoenen diene opnieuw met olie te worden behandeld om deze zacht en soepel te houden.

    Veel voorkomende materiaal namen
    Olie-achtig leer, vet leer, mat leer, zwak glanzend leer.

    Tip
    Door dit materiaal met een schoen verzorging product te behandelen zien je schoenen er altijd donkerder uit.

  • Gevet leer (ge-waxed nubuck)

    Herkenning
    Het oppervalk van gevet leer oogt ruw en voelt vettig aan en het is tamelijk stijf materiaal.

    Karakter
    Gevet leer is gemaakt van de buitenzijde van dierenhuid en is geschuurd en geimpregneerd met wassen.

    Reden om te onderhouden
    Waxed nubuck schoenen dienen opnieuw met was te worden behandeld om deze zacht en soepel te houden, tevens hersteld het de originele kleur.

    Veel voorkomende namen
    Vet leer, mat leer, zwak glazend leer.

    Tip
    Schoenverzorging producten voor dit materiaal bevatten olie. Deze olie maakt de schoen altijd was donkerder na behandeling.

  • Glad leer

    Herkenning
    Het oppervlak voelt glad aan en is voorzien van medium/hoogglans, glad leer kan bedrukt worden.

    Karakter
    Glad leer is gemaakt van de buitenzijde van dierenhuid (rund, varken, kalf), een natuurlijk materiaal dat dient te ademen.

    Reden om te onderhouden
    Leren schoenen hebben onderhoud nodig om het leer zacht en soepel te houden en om te voorkomen dat het uitdroogt. Het is goed voor het herstellen van de kleur van je schoenen en het beschermt de schoenen tegen water en vuil. Daarnaast haalt het de prachtige glans van je schoenen terug.

    Veel voorkomende materiaal namen
    Nappa leer, Perlato leer, Analine leer, Mode leer, Bedrukt leer, Reptiel leer.

    Tip
    Poets je leren schoenen nooit wanneer deze nat zijn. De schoencreme zal vermengd raken met het water en moeilijk drogen!

  • Gladleer (Metallic leer)

    Herkenning
    Het is een glanzend oppervlak bestrooid met fijne metallic deeltjes met medium/hoogglans en het voelt glad aan.

    Karakter
    Gecoat leer / metallic geverft leer.

    Reden om te onderhouden
    Herstel de metallic-look van je schoenen.

    Veel voorkomende materiaal namen
    Metallic gecoat leer, leer met zilver-look, leer met goud-look, leer met brons-look.

    Tip
    Gebruik bij het opbrengen van metallic producten een zachte doek, dit om te voorkomen dat het materiaal zal beschadigen.

  • Lakleer

    Herkenning
    Lakleer glanst zeer sterk en het is een zeer glad oppervlak.

    Karakter
    Het is gecoat leer en de coating is gemaakt van PVC of PU.

    Reden om te onderhouden
    Lakleer trekt snel stof aan. Reinig je schoenen regelmatig om het stof en vuil van je schoenen te verwijderen.
    Haal die prachtige glans van de schoenen terug.

    Veel voorkomende materiaal namen
    Hoogglanzend leer, glanzend gecoat leer.

    Tip
    Gebruik een zachte doek bij het opbrengen en uitwrijven van lakleer schoenverzorging producten.

  • Nubuck

    Herkenning
    Het oppervlak voelt ruw en oogt ruw en is niet harig.

    Karakter
    Gemaakt van de buitenzijde van dierenhuid en licht geschuurd leer.

    Reden om te onderhouden
    Nubuck schoenen hebben olie nodig om het nubuck zacht en soepel te houden. Tevens zorgt het voor het herstellen van de originele kleur.

    Veel voorkomende materiaal namen
    Geschuurd leer, mat leer, zwak glanzend leer, ruw leer.

    Tip
    Behandel nubuck nooit met gewone schoen créme, nubuck absorbeert en verliest haar originele look.

  • Suéde

    Herkenning
    Het oppervlak voelt ruw en oogt ruw, met een langharige vleug.

    Karakter
    Suéde is gemaakt van de binnenzijde van dierenhuid, het is een natuurlijk materiaal dat dient te ademen.

    Reden om te onderhouden
    Suéde schoenen hebben olie nodig om de vleug zacht en soepel te houden. Door de langharige vleug dringt het vuil en water gemakkelijk in het suéde. Dit kun je voorkomen door een waterdicht product te gebruiken.

    Veel voorkomende materiaal namen
    Velours, harig leer.

    Tips
    Behandel suéde nooit uitsluitend met water, het suéde zal uitdrogen en hard worden.

    Impregneer nieuwe suéde schoenen onmiddelijk om te voorkomen dat stof en water in het suéde binnendringen.

    Gebruik voor suéde schoenen nooit een donkerdere kleur dan de schoen. Suéde absorbeert en kleurt sterk aan. Bij twijfel, gebruik een lichtere kleur.

Waardecheque

  • Voorjaarskorting

    Voorjaarskorting

    Als vaste klant van Schuurman Schoenen profiteer je van veel voordelen. Dit voorjaar hebben onze klantenkaarthouders via de post eenmalig 20 extra punten (t.w.v. € 10,-) cadeau gekregen bij de waardecheque. Je wordt klantenkaarthouder zodra je op de webshop een bestelling doet (je maakt hierbij een account aan) of zodra je in één van onze winkels de klantenkaart aanvraagt. Lees hier alle informatie en voorwaarden m.b.t. de waardecheque.

    De waardecheque is geldig van 23 februari t/m 15 april 2017 op onze gehele collectie schoenen. Na deze datum komen de extra punten die je van ons cadeau hebt gekregen te vervallen. Mocht je reeds gespaarde punten niet besteed hebben, dan blijven deze staan voor de volgende keer.


    Schuurman Schoenen webshop
    Je kon de waardecheque ook direct in onze webshop besteden. Hiervoor log je in met je klantenkaartnummer en als wachtwoord gebruik je je postcode. Gebruik hiervoor de gegevens zoals vermeld in de brief met de waardecheque. De door jou gespaarde korting (waardecheque) wordt verrekend tijdens het betaalproces.


    Schuurman Schoenen winkels

    In de winkel en via de webshop spaar je bij een aankoop direct weer voor een nieuw spaartegoed. Tel uit je winst!


    Ben je nog geen vaste klant van Schuurman Schoenen?

    Kom langs in één van onze winkels om een klantenkaart aan te vragen of maak direct online een account aan. Zo profiteer je de volgende keer ook mee van onze klantenkaartacties.

  • Waardecheque
    De Schuurman Schoenen waardecheque!

    Heb je als trouwe klant van Schuurman Schoenen via de post je waardecheque ontvangen? Dan heb je dit voorjaar als verrassing een speciaal cadeau van ons ontvangen. Als klantenkaarthouder heb je eenmalig 20 extra punten (t.w.v. € 10,-) ontvangen, ongeacht of je op dit moment al punten gespaard hebt. Neem de waardecheque mee naar één van onze winkels of shop online in de webshop. Zo wordt de schitterende nieuwe najaarscollectie wel heel voordelig!

    De waardecheque is geldig van donderdag 23 februari t/m 15 april 2017 op onze gehele collectie schoenen. Na deze datum komen de extra punten die je van ons cadeau hebt gekregen te vervallen. Mocht je reeds gespaarde punten niet besteed hebben, dan blijven deze staan voor de volgende keer.



    Waardecheque in de webshop
    Je kan de waardecheque ook direct in onze webshop besteden. Hiervoor log je in met je klantenkaartnummer en als wachtwoord gebruik je je postcode. Gebruik hiervoor de gegevens zoals vermeld in de brief met de waardecheque. De door jou gespaarde korting (waardecheque) wordt verrekend tijdens het betaalproces.


    Waardecheque in de winkels
    In de winkel en via de webshop spaar je bij een aankoop direct weer voor een nieuw spaartegoed. Tel uit je winst!



    Actievoorwaarden waardecheque:
    * De waardecheque is geldig vanaf 23 februari t/m 15 april 2017 op onze gehele collectie schoenen (Bama producten, riemen en tassen zijn uitgesloten).
    * Na 15 april 2017 komen de extra punten die je van ons cadeau hebt gekregen te vervallen. Mocht je reeds gespaarde punten niet besteed hebben, dan blijven deze staan voor de volgende keer.
    * Het bedrag moet in één keer worden besteed. Je krijgt geen geld terug.
    * De waardecheque is niet inwisselbaar voor contanten. Het minimale bestedingsbedrag moet hoger zijn dan de waarde van de cheque.
    * Je kan als klantenkaarthouder maximaal 1 waardecheque verzilveren. Het samenvoegen van twee of meerdere aparte waardecheques is niet toegestaan.
    * Bij vermoeden van misbruik is Schuurman Schoenen gerechtigd om de waardecheque ongeldig te verklaren.
    * Bij het retour brengen van een complete bestelling, worden je punten teruggestort op je account. Je krijgt van de waardecheque geen geld terug. Zodra de retour administratief bij ons verwerkt is, kun je t/m 15 april 2017 een nieuwe aankoop doen en de waardecheque opnieuw besteden. Deze zal automatisch weer zichtbaar worden tijdens het betaalproces.
    * De waardecheque is geldig in al onze vestigingen van Schuurman Schoenen en uiteraard ook in onze webshop. 


Aanmelden nieuwsbrief Meld je aan voor onze nieuwsbrief